Esta é a miña presentación 3, 2, 1! Trátase de presentarse contando tres cousas sobre nós mesmos, dúas cousas ás que non renunciaríamos e unha cousa á que nos gustaría adicarnos.
Aquí imos coa última entrada de blog para a materia de Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras correspondente ao Tema 1: Situacións e variábeis na situación de ensino das linguas estranxeiras: contextos de adquisición e uso, repertorio lingüístico, a lingua estranxeira a idades precoces impartido polo docente Gonzalo Constenla nas sesións do 8 e 15 de xaneiro. Nesta ocasión, realizaremos un breve repaso dos conceptos vistos na aula e unha posterior reflexión daqueles aspectos máis destacados. Como de costume, para prepararnos para comezar este novo tema e romper o xeo, Gonzalo trouxo á aula unha actividade que moitos de nós descoñecíamos e que nos permitiu poñer en funcionamento os nosos coñecementos de partida: o diagrama de Venn. Este tipo de diagramas supoñen unha ferramenta idónea para a comparación de ideas, existen tres variantes: círculos superpostos, círculos dentro doutros círculos, ou círculos separados. Nesta primeira tarefa, empregamos a primeira opción para
Aquí vos deixo unha copia dos comentarios realizados nos blogs dos meus compañeiros e compañeiras: No blog de David Gonçalves da Cruz, na a súa entrada sobre Diferencias entre el Português Língua Não Materna y Portugués Lengua Extranjera. No blog de Iria Seijas Pérez, na súa entrada de Diario: Tema 7 - Seccións bilingües e plurilingües. Metodoloxía CLIL/AICLE No blog de Cecilia Rodríguez Estévez, na súa entrada correspondente ao Tema 3 No blog de Judit Parga Troncoso, na súa entrada correspondente ao Tema 4 No blog de María Riobó Antepazo, na súa entrada correspondente ao Dosier: Tema 6 No blog de Begoña Estévez Salgueiro, na súa entrada sobre ¿Por qué el inglés y el francés son las lenguas de poder?
Comentarios
Publicar un comentario