Nesta última entrada do blog para a docente Carla Bouzada Jabois correspondente ao Tema 3 A ensinanza-aprendizaxe e certificación de linguas estranxeiras polas institucións internacionais da materia As linguas estranxeiras no contexto nacional e internacional, gustaríame afondar nunha das actividades que realizamos na aula. Na última sesión levamos a cabo en parellas unha pesquisa xeral sobre unha das metodoloxías para a ensinanza de linguas estranxeiras propostas: no noso caso, o método audiolingüe. A continuación afondarei un pouquiño máis nesta metodoloxía, veremos algún exemplo da súa aplicación na actualidade e compartirei con vós unha crítica e valoración persoal da mesma. Como vimos xunto coa miña compañeira Cecilia na aula ( presentación Prezi ) , o método audiolingüe tamén coñecido coma o “método militar” xorde a finais dos anos 50 como metodoloxía para a aprendizaxe de linguas estranxeiras pero non foi ata o ano 1964 que foi patentado por N. Brooks. ...
Benvidos a unha nova entrada de blog, esta vez para unha nova materia, a Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras correspondente ao Tema 5: Estratexias de comunicación. A comunicación oral e escrita e o seu tratamento na aula. Procedementos para o fomento das catro habilidades na aprendizaxe de linguas estranxeiras (falar, escoitar, ler, escribir). Actividades de expresión, interacción e mediación oral. Actividades de expresión, interacción e mediación escrita. Práctica de aula e uso de rúbricas para avaliar a comprensión oral e escrita impartido pola docente Cristina Rodríguez nas sesións do 9, 10 e 17 de xaneiro. Nesta entrada, a diferencia das publicadas previamente para a materia de As Linguas Estranxeiras no Contexto Nacional e Internacional, realizarei un breve percorrido polo desenvolvemento das clases ao tempo que comparto convosco unha reflexión persoal sobre os temas tratados. Como ben sabedes, ao longo deste tema tratamos catro conceptos chave -comprens...
Nesta última entrada de blog para o Mestrado para o Profesorado , imos facer unha pequena recompilación do tratado na última sesión de Didáctica da Ensinanza de Linguas Estranxeiras coa docente Úrsula Kirsten, e compartirei con vós algunha reflexión e tarefas deseñadas xunto co meu compañeiro Álex Valverde en relación cos temas vistos na clase. O primeiro aspecto plantexado foi as competencias chave, termo que levabamos ouvindo e co que traballamos dende principio de curso na materia de Deseño Curricular coa docente Margarita Pino. Sen embargo, ata agora non enfocáramos a cuestión dende a base: que quere dicir ser competente? E sobre todo, dende o punto de vista do profesor: un profesor tamén ten que demostrar unhas competencias? E que é un profesor competente? Unha vez aclarado o concepto, afondar nos cambios lexislativos e a súa aplicación na aula cobrou máis sentido. Dado a gran variedade de actividades que se poden levar a cabo para o traballo das competencias, organi...
Comentarios
Publicar un comentario