Aquí imos coa última entrada de blog para a materia de Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras correspondente ao Tema 1: Situacións e variábeis na situación de ensino das linguas estranxeiras: contextos de adquisición e uso, repertorio lingüístico, a lingua estranxeira a idades precoces impartido polo docente Gonzalo Constenla nas sesións do 8 e 15 de xaneiro. Nesta ocasión, realizaremos un breve repaso dos conceptos vistos na aula e unha posterior reflexión daqueles aspectos máis destacados. Como de costume, para prepararnos para comezar este novo tema e romper o xeo, Gonzalo trouxo á aula unha actividade que moitos de nós descoñecíamos e que nos permitiu poñer en funcionamento os nosos coñecementos de partida: o diagrama de Venn. Este tipo de diagramas supoñen unha ferramenta idónea para a comparación de ideas, existen tres variantes: círculos superpostos, círculos dentro doutros círculos, ou círculos separados. Nesta primeira tarefa, empregamos a primeira opción para
Comentarios
Publicar un comentario